Klachtenregeling

Als Stichting Kinderopvang Rhenen doen wij er alles aan om dagelijks goede kwaliteit kinderopvang te bieden. Toch kan er een keer iets misgaan. Wij vinden het belangrijk dat je bij ons terecht kunt als je ontevreden bent. Daarom hebben wij deze interne klachtenregeling opgesteld. In de klachtenregeling beschrijven we onze werkwijze bij het behandelen en registreren van klachten van ouders. De regeling voldoet aan de eisen uit de Wet kinderopvang, artikelen 1.57b en 1.57c

Het indienen van een klacht

Wanneer je als ouder ergens ontevreden over bent, dan vinden wij het prettig dat je dit zo snel mogelijk bespreekt met de persoon die erbij betrokken is of was. Dit kan bijvoorbeeld een pedagogisch medewerker zijn als het om een situatie op de groep gaat. Of een administratief medewerker, wanneer het over de overeenkomst gaat. Liever direct een gesprek met de manager kinderopvang? Dat kan ook. Komen jullie er samen niet uit of ben je niet tevreden over de oplossing? Dan kan een formele klacht ingediend worden bij de directeur van Stichting Kinderopvang Rhenen. In deze klachtenregeling vind je informatie over hoe een formele klacht kan worden ingediend en hoe we deze zullen behandelen. Ook lees je waar je terecht kunt voor externe behandeling van een klacht.

Via onderstaande button kun je de gehele klachtenregeling bekijken van Stichting Kinderopvang Rhenen.

Klachtenregeling SKR

Heeft u een vraag of een opmerking?

Neem contact op